"Alla brudarna vill ha mig ändå"

Tittade på Laul Calling tidigare, som vanligt ett bra program. Som många av er vet så anser jag att Simon Bank är en av de bättre sporttyckarna i detta landet, för er som följer mig på den beryktade ansiktsboken så har ni säkert stött på en och annan länk signerade av just honom. Simon Bank var alltså med idag och det var även Emir Bajrami och det är något visst med honom. Han är en bra injektion i landslaget och han besitter egenskaper som ingen annan i laget besitter. Emir berättade också om hur det var att slå igenom som ung i Elfsborg och han fick också prata lite om livet som landslagsspelare. Emir nämnde den där kampen som många idrottare ofta nämner, kampen mellan att festa med polarna (och allt vad det innebär) eller satsa allt på idrotten och stanna hemma på fredags- och lördagskvällarna. Tror Emir ändå ville klargöra att han fick ”allt vad det andra innebär” ändå därför tillade han alla brudarna vill ha mig ändå.

Simon Bank fick chansen att vara lite filosofisk och fick då prata om varför dem största är just störst. Jag gillade det han sa. Övertygade om att de står överst på världen, samtidigt som de alltid ser världen underifrån. Lite filosofiskt och klokt sådär, det uppskattas!

 

Läste på Bladet innan idag att MorgFredrik Liverstam har skrivit på ett tre årskontrakt med våra randiga kusiner. Kan vara klokt, kan vara mindre klokt. Lägger faktiskt ingen värdering i det just nu.

Vill också rapportera om att det har varit snö mellan Södertälje och Alvesta non stop, i Alvesta så regnar det. Varför kan det inte vara snö där jag ska vara?

 

Pudding


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0