Ännu en paus

Tänkte bara delge att i en vecka från idag så kommer bloggen att ta en puas. Jag kommer nämligen att befinna mig på Gotland och Almedalsveckan för att arbeta. Är du där får du jätte gärna knalla fram och säga hej till mig, lättaste sättet att känna igen mig på är på min blå-rådströja där det står Värnpliktsrådet på ryggen. Så kom gärna fram om du ser mig som sagt.

Dunga sade upp sig själv, många skriker på Maradonas avgång efter "fiaskot" mot Tyskland. Vem tror ni tar över? Ingen kan ju fylla Maradonas plats när det är presskonferenser, eller?

För övrigt borde ni kika in på Svensk Soldats hemsida om du är intresserad av soldatfrågor. Det kommer att bli toppen. Nu önskar bloggen er en trevlig och solig vecka. Så säg nu hej till mig om ni ser mig i Gotland!

Pudding


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0